Kalite Yönetim Sistemi - ISO 9001
ISO, uluslararası standardizasyon örgütünün oluşturduğu bir kalite yönetim standardıdır.
ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, bir ürünün üretiminden ya da bir hizmetin sunumundan, müşterisine ulaştığı yere kadar müşterisinin taleplerini karşılayarak, müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir sistemdir.
ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Belgesi kalitenizin sürekli olduğunun garantisidir.
ISO 9001:2008 8 tane temel ilkeye dayanır. Bunlar:
· Müşteri odaklılık
· Liderlik
· Kişilerin katılımı
· Süreç yaklaşımı
· Sistem yaklaşımı
· Sürekli iyileşme
· Gerçeğe dayalı karar alma
· Karşılıklı faydaya dayanan tedarikçi ilişkileri